Directia de Asistenta Sociala
ACHIZITII PUBLICE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Centralizatorul contractelor cu o valoare mai mare de 5000€ :
Centralizatorul contractelor cu o valoare mai mare de 5000€
Directia de Asistenta Sociala
CENTRALIZATOR
Decizie:
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Lista contractelor de achiziții publice :
Lista contractelor de achiziții publiceDirectia de Asistenta Sociala
LISTA CONTRACTE ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la programul achizițiilor publice : Program achizitii publice PNRR :
Programul achizițiilor publiceDirectia de Asistenta Sociala
PROGRAM ACHIZITII PUBLICE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon 0735309927, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: Ofreta elaborata in baza caietului de sarcini; Oferta va fi transmisa pe e-mail, avand mentionata achizitia ce face obiectul ofertei si va contine in mod obligatoriu: ANUNȚ DE PUBLICITATE
Anunț de Publicitate - Servicii de Coordonator in materie de Securitate si Sanatate pe durata realizarii lucrarii pentru obiectivul „Înființare si operaționalizare Centru de Zi de Asistență si Recuperare pentru persoane vârstnice al municipiului Slobozia, de tip( 8810 CV -V-I) Centre de zi de Asistență și recuperare din cadrul Centrului Multifuncțional și o Unitate de Îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional ( 8810ID-I)" finanțat prin PNRR 2023/C13/MMSS/I412.12.2024 -
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
ANUNȚ DE PUBLICITATE Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: 79411000-8 Servicii generale de consultanta in management (Rev.2) tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. – certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil; – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini. Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini; – propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate; 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: - Caietul de Sarcini, Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. 19.Desfășurarea achiziției: Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice PNRR;
Anunț de Publicitate - Achiziția de servicii de consultanță pentru implementarea obiectivului finanțat prin P.N.R.R. ,,Înființare și operaționalizare Centru de Zi de Asistență și Recuperare pentru persoane vârstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistență și recuperare din cadrul centrului multifuncțional și o unitate de îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional (8810 ID-I)Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
ANUNȚ DE PUBLICITATE
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: 71319000-7 Servicii de expertiză(Rev.2); 79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev.2) 1314300-5 Servicii de consultanţă în eficienţă energetică (Rev.2) tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. – certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil; – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini. Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini; – propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate; 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: - Caietul de Sarcini, -Certificat de Urbanism. Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. 18.Desfășurarea achiziției: Documentația proprie de achiziție (Certificat de urbanism, Tema de proiectare, contract-cadru) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice PNRR;
Documente atasate (PDF/DOC)Anunt de Publicitate - Servicii de proiectare pentru faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Infiintarea si operationalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice”
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice : ANUNȚ DE PUBLICITATE Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. Oferta va conține următoarele documente: – certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil; – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini. Condiții de participare: Operatorul economic interesat, va depune următoarele documente: Ofertanții vor prezenta toate documentele care să dovedească îndeplinirea cerințelor din caietul de sarcini. Operatorii economici interesați vor transmite ofertele la adresa Directiei de asistenta Sociala Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, cod poștal 920023, Slobozia, Județul Ialomița. 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: - Caietul de Sarcini, Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. 19.Desfășurarea achiziției: Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la secțiunea Anunțuri Achiziții Publice PNRR; 20. Alte informații: Prezentului anunț atașăm Caietul de sarcini si formularele necesare depunerii ofertelor. 21. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 235 747, int. 23, persoana de contact: Costea Angelica.
Anunț de Publicitate - Servicii de auditare financiara pentru obiectivul „Infiintarea si operationalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice” finanțat prin PNRR 2023/C13/MMSS/I4RDirectia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Direcția de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomița, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise si deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, va rugam sa arhivați documentele transmise, protejându-le prin parola/cheie de criptare, astfel încât acestea sa nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-se astfel ca nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. -extras eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă instanța competenta care sa ateste ca ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil; -propunerea tehnica elaborata in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa respecte toate cerințele solicitate in caietul de sarcini; -propunere financiara din care sa reiasă valoarea in lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate, -declarțiile de disponibilitate pentru personalul operativ implicat in contract. Documentația proprie de achiziție (caiet sarcini, contract-cadru, formulare), sunt atașate prezentului anunț și pot fi descăracte de pe pagina de internet a autorițăii contactante, adresa www.office.dasil.ro. la secțiunea Administarție/Achiziții Publice/Anunțuri achiziții publice; 19.Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon +40 243 235 747 int, 23, persoana de contact Costea Angelica.
Servicii de verificare tehnica la faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Înființarea si operaționalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane VârstniceAnunt de publicitate -
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; - Formular nr. 1- Scrisoare de înaintare; Oferta va fi numerotată, opisată și se va alcătui din: - Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data prezentării, din care să rezulte obiectul de activitate; - Propunere tehnică, care trebuie să respecte caietul de sarcini; - Documente care atestă îndeplinirea cerințelor din caietul de sarcini; - Propunere financiară, completată conform Formularului nr. 2 - formularul de ofertă, inclusiv Anexa la formularul de ofertă, care va cuprinde detalierea prețului orar ofertat și pe număr total de ore, exprimat în lei, fără T.V.A.; - Formulare; - În cazul în care unei oferte îi lipsește una dintre cele două componente tehnică și/sau financiară, oferta este considerată neconformă. Desfășurarea achiziției: Invitația de participare la achiziția directă este pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro; 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: - Caietul de Sarcini, - Formulare; - Contract - cadru. Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Anunt de Publicitate - Servicii de pază, obiectivului Adapost de Noapte Bora”, situat în Bora, Strada Papadiei, nr.6, Județul Ialomita
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; Desfășurarea achiziției: Achizitie Directa-Invitația de participare la achiziția directă este pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro; 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: -Anuntul de publicitate; - Caietul de Sarcini; Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Anunt de Publicitate - ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6, Județul Ialomita”
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; Desfășurarea achiziției: Achizitie Directa-Invitația de participare la achiziția directă este pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro; 15.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: -Anuntul de publicitate; - Caietul de Sarcini; Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Anunt de Publicitate - ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6, Județul Ialomita”
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la :
Prin prezenta vă solicităm oferta financiară pentru obiectivul "Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E. realizare expertiza tehnica, studio geotehnic cu verificasre AF, studio geotehnic, elaborare S.F. (conform art.10 din Legea 372/2005) si obtinerea avizelor/acordurilor conform Certificatului de Urbanism, elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de demolare partial si construire pe amprenta cladirii C3 pentru obiectivul finantat prin P.N.R.R. “Infiintarea si operationalizarea Centru de Zi de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistenta si recuperare din cadrul centrului multifunctional si o unitate de ingrijire la domiciliu din cadrul centrului mutifunctional (8810-ID-I)”. Denumirea contractului: Servicii proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D. SI D.T.O.E. Cod CPV: 71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2) Oferta tehnică și financiară vor conține cel puțin următoarele informații: Oferta financiară Certificat Unic de Înregistrare; Certificat Constatator valabil cu prezentarea codurilor caen necesare prezentei achizitii. Diploma/atestate de specialitate Observații: Ofertele se vor transmite pâna la data de 21.06.2024, ora 11:00, la sediul DAS sau prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. . Se va iniția achiziție online de tip cumpărare directă din catalogul electronic SEAP.
Cerere oferta financiara - "Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E. realizare expertiza tehnica, studio geotehnic cu verificare AF, studiu geotehnic, elaborare S.F."
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: 71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice (Rev. 2); tuturor specificațiilor tehnice; prețului, cu excepția modificărilor legislative; Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. Documentele trebuie prezentate online la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. oferta va fi înaintată într-un exemplar, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei, valabile la data depunerii ofertei; Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini; 18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm: - Caietul de Sarcini, -Certificat de Urbanism. Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. 18.Desfășurarea achiziției: Desfășurarea achiziției: Anunțul de publicitate la prezenta achiziție pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro, la secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice. Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro, la secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice;
Anunt de Publicitate - Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., realizare expetiza tehnica, studiu geotehnic cu verificare AF, studiu geotehnic, elborare SF (conform art. 10 din Legea 372/2005) si obtinerea avizelor/acordurilor conform certificatului de urbanism, elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de demolare partiala si construire pe amprenta cladirii C3 pentru obiectivul finantat prin P.N.R.R. „Infiintarea si operationalizarea Centru de Zi de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistenta si recuperare din cadrul centrului multifunctional si o unitate de ingrijire la domiciliu din cadrul centrului mutifunctional (8810-ID-I)”.
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
71356200-0 – Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
Declarațiile de disponibilitate pentru personalul operativ implicat în contract.
DOCUMENTE ATASATE
Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la Anunțuri achiziții publice :
Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 735 309 927, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează: Cod CPV: 3526000-1 Panouri de informare (Rev. 2) Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, recomandăm ca documentele transmise să fie arhivate și protejate cu parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate. Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin e-mail parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere. Modalități de criptare/parolare a documentelor transmise: Arhivare ZIP/RAR: Puteți folosi o aplicație gratuită cum ar fi 7-Zip sau Winrar pentru a arhiva documentele și a seta o parolă pentru a le proteja. Parola va fi transmisă în data de 22.07.2024, între orele 13:00 – 15:00. În vederea respectării tratamentului egal, în cazul în care parola/cheia de criptare nu este recepționată în perioada solicitată, oferta NU va fi luată în considerare. Operatorii economici interesați vor transmite ofertele la adresa Directiei de asistenta Sociala Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, cod poștal 920023, Slobozia, Județul Ialomița. 18.Alte informații. Oferta va contine urmatoarele documente: -certificat constatator eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă, care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil; – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini; – propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate; – Formular de ofertă, însoțit de Centralizatorul de prețuri; – Formularele atașate – completate conform situației fiecărui ofertant. Documentele trebuie prezentate online la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. / Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. , oferta va fi înaintată într-un exemplar, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei, valabile la data depunerii ofertei; Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro. 19.Desfășurarea achiziției: Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la secțiunea Anunțuri Achiziții Publice PNRR;
Anunt de publicitate : Servicii de informare si publicitate pentru obiectivul „Infiintarea si operationalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice” finanțat prin PNRR 2023/C13/MMSS/I4
Directia de Asistenta Sociala
ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE
DOCUMENTE ATASATE