Directia de Asistenta Sociala

ACHIZITII PUBLICE

  • Lista contractelor de achiziții publice

    Directia de Asistenta Sociala

    LISTA CONTRACTE ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Lista contractelor de achiziții publice :

     

    DOCUMENTE ATASATE

  • 12.12.2024 - Anunț de Publicitate - Servicii de Coordonator in materie de Securitate si Sanatate pe durata realizarii lucrarii pentru obiectivul „Înființare si operaționalizare Centru de Zi de Asistență si Recuperare pentru persoane vârstnice  al  municipiului Slobozia, de tip( 8810 CV -V-I) Centre de zi de Asistență și recuperare din cadrul Centrului Multifuncțional și o Unitate de Îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional ( 8810ID-I)"   finanțat prin PNRR 2023/C13/MMSS/I4

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

     

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon 0735309927, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Cod de clasificare: 79417000-0 Servicii de consultanță în domeniul securitatii (Rev.2)
    2. Obiectul achiziției: Servicii de Coordonator in materie de Securitate si Sanatate pe durata realizarii lucrarii pentru obiectivul „Înființare si operaționalizare Centru de Zi de Asistență si Recuperare pentru persoane vârstnice al  municipiului Slobozia, de tip( 8810 CV -V-I) Centre de zi de Asistență și recuperare din cadrul Centrului Multifuncțional și o Unitate de Îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional ( 8810ID-I)"   finanțat prin PNRR 2023/C13/MMSS/I4
    3. Cantitatea: conform caietului de sarcini;
    4. Modalitatea de atribuire a contractului de achizitie publica: Achizitie publica in baza prevederilor art. 7 alin. (5), art. 9 alin. (1) din Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
    5. Modul de finalizare a aachizitiei directe: incheierea unui contract de achizitie publica;
    6. Valoarea estimata: 25 000, fara TVA;
    7. Pretul este estimat in lei, fara TVA;
    8. Sursa de finantare: Bugetul Local;
    9. Criteriul de atribuire: Pretul cel mai scazut;
    10. Data limita de solicitare a clarificarilor:16.12.2024;
    11. Data limita de raspuns solicitare clarificari:19.12.2024;
    12. Data limita pentru depunerea ofertelor:20.12.2024;
    13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile;
    14. Limba de redactare a ofertei: limbra romana;
    15. Durata de executare: conform caietului de sarcini;
    16. Modul de transmitere al ofertelor: Documentatia va fi transmisa in format electronic, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea./Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
    17. Prezentarea ofertei:

    Ofreta elaborata in baza caietului de sarcini;

    Oferta va fi transmisa pe e-mail, avand mentionata achizitia ce face obiectul ofertei si va contine in mod obligatoriu:

    1. Certificat constatator emis de Oficiul Natoinal al Registrului Comertului/ Certificat de inregistarere, din care sa rezulte obiectul de activitatesau, in cazul ofertantilor straini, documente echivalente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform legislatiei tarii de rezidenta a operatorului economic. Obiectul contactuluitrebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatl constatator. Informatiile cuprinse in certificat/documentul echivalent vor fi reale si valabile la momentul prezentarii acestuia.
    2. Oferta elaborata in baza caietului de sarcini;
    • Propunere tehnica- elaborata in conformitate cu prevederilor caietului de saricini; Propunerea tehnica trebuie sa respecte toate cerintele solicitate in caietul , si sa contina inclusiv nominalizarea si documentele expertilor solicitate prin caietul de sarcini.
    • Propunera financiara-Formular nr.1-din care sa reiasa valoarea in lei fara TVA a serviciilor prestate
    • Formularele atasate- completate conform situatiei fiecarui ofertant.
    1. Desfasurarea achizitiei: Anuntul de participare la achizitia directa este publicat in SEAP, sectiunea Publicitate Anunturi, precum si pe pagina de internet a autoritatii contactatnte, adresa https://dasil.ro/administrativ/info-pub-2  la  secțiunea Achiziții Publice/ PNRR;
    2. Alte informatii: Caietul de sarcini nr 24525/05.12.2024, proiectul de contract si formularele necesare depunerii ofertelor pot fi descarcate de la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. la  secțiunea Achiziții Publice/ PNRR;
    3. Pentru informatii suplimentare ne puteti contacta la telefon +40 735309927, persoana de contact Costea Angelica sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

    ANUNȚ DE PUBLICITATE

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunț de Publicitate - Achiziția de servicii de consultanță pentru implementarea obiectivului finanțat prin P.N.R.R. ,,Înființare și operaționalizare Centru de Zi de Asistență și Recuperare pentru persoane vârstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistență și recuperare din cadrul centrului multifuncțional și o unitate de îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional (8810 ID-I)

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

     

    ANUNȚ DE PUBLICITATE

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: Achiziția de servicii de consultanță pentru implementarea obiectivului finanțat prin P.N.R.R. ,,Înființare și operaționalizare Centru de Zi de Asistență și Recuperare pentru persoane vârstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistență și recuperare din cadrul centrului multifuncțional și o unitate de îngrijire la domiciliu din cadrul centrului multifuncțional (8810 ID-I)
    2. Valoarea estimată a achiziției: 135 000,00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV:

    79411000-8 Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)

    1. Sursa de finanțare: PNNR si buget local;
    2. Durata contractului: 36 luni de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor;
    3. Criteriul de atribuire a contractului: ,,prețul cel mai scăzut”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 18.12.2023;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 19.12.2023;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 22.12.2023, ora 14:00;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția directa
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directai de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru odobescu nr.1;
    7. Limba de redactare a ofertei:limba română;
    8. Modul de transmitere a ofertelor: Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.

    Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

    1. Prezentarea ofertei:Oferta va fi transmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei.
    1. Oferta  va conține următoarele documente:

    – certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;

    – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini.

    Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini;

    – propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A.  a serviciilor prestate;

    18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    - Caietul de Sarcini,

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    19.Desfășurarea achiziției:

    Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la  secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice PNRR;

    1. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 235 747, int. 23, persoana de contact: Costea Angelica.

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunt de Publicitate -  Servicii de proiectare pentru faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Infiintarea si operationalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE 

    ANUNȚ DE PUBLICITATE

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: Servicii de proiectare pentru faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Infiintarea si operationalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice”
    2. Valoarea estimată a achiziției: 83 000,00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV:

    71319000-7 Servicii de expertiză(Rev.2);

    79314000-8 Studiu de fezabilitate (Rev.2)

    1314300-5 Servicii de consultanţă în eficienţă energetică (Rev.2)

    1. Sursa de finanțare: PNNR si buget local;
    2. Durata contractului: 2 luni de la data primirii ordinului de incepere a lucrarilor;
    3. Criteriul de atribuire a contractului: ,,prețul cel mai scăzut”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 06.12.2023;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 07.12.2023;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 12.12.2023, ora 16:30;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția directa
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directai de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru odobescu nr.1;
    7. Limba de redactare a ofertei:limba română;
    8. Modul de transmitere a ofertelor: Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.

    Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

    1. Prezentarea ofertei:Oferta va fitransmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei.
    1. Oferta  va conține următoarele documente:

    – certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;

    – propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini.

    Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini;

    – propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A.  a serviciilor prestate;

    18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    - Caietul de Sarcini,

    -Certificat de Urbanism.

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    18.Desfășurarea achiziției:

    Documentația proprie de achiziție (Certificat de urbanism, Tema de proiectare, contract-cadru) sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., la  secțiunea Informații de interes Public/Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice PNRR;

    1. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 235 747, int. 23, persoana de contact: Costea Angelica.

     

    DOCUMENTE ATASATE

    Documente atasate (PDF/DOC)

  • Anunt de publicitate - Servicii de verificare tehnica la faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Înființarea si operaționalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Vârstnice

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

    Direcția de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomița, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: Servicii de verificare tehnica la faza Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (DALI) pentru obiectivul „Înființarea si operaționalizarea Centrului de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Vârstnice”
    2. Valoarea estimată a achiziției: 8 500.00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV: 71328000-3 Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
    4. Modalitate de atribuire a contractului: Achiziție directa in baza art.7, alin.(5) din Legea 98/2016, prin postarea unui anunț de publicitate pe site-ul Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. la secțiunea Administarție/Achiziții Publice/Anunțuri achiziții publice;
    5. Criteriul de atribuire a contractului: Prețul cel mai scăzut;
    6. Modul de finalizare a achiziției directe: încheierea unui contract de achiziție publica de servicii;
    7. Durata de prestare a serviciilor: conform caietului de sarcini;
    8. Prețul contractului: va fi exprimat in lei, fata T.V.A.;
    9. Sursa de finanțare: Programul National de Redersare si Rezilientă (PNRR);
    10. Data limita de solicitare a clarificarilor: 08.02.2024
    11. Data limita pentru răspuns clarificari:09.02.2024
    12. Data limita pentru transmiterea ofertelor:12.02.2024, orele 16:30;
    13. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile;
    14. Limba de redactare a ofertei: limba romana;
    15. Modul de transmitere a ofertelor: Documentația va fi transmisa in format electronic, la urmatoarea adresa: office.dasil.ro;

    Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise si deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, va rugam sa arhivați documentele transmise, protejându-le prin parola/cheie de criptare, astfel încât acestea sa nu poată fi accesate.

    Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmise anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-se astfel ca nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

    1. Prezentarea ofertei: oferta va fi transmisa pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei;
    2. Oferta va conține următoarele documente:

    -extras eliberat de Oficiul Național al Registrului Comerțului de pe lângă instanța competenta care sa ateste ca ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;

    -propunerea tehnica elaborata in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnica trebuie sa respecte toate cerințele solicitate in caietul de sarcini;

    -propunere financiara din care sa reiasă valoarea in lei, fără  T.V.A. a serviciilor prestate,

    -declarțiile de disponibilitate pentru personalul operativ implicat in contract.

    1. 18. Desfășurarea achiziției:

    Documentația proprie de achiziție (caiet sarcini, contract-cadru, formulare), sunt atașate prezentului anunț și pot fi descăracte de pe pagina de internet a autorițăii contactante, adresa www.office.dasil.ro. la secțiunea Administarție/Achiziții Publice/Anunțuri achiziții publice;

    19.Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon +40 243 235 747 int, 23,  persoana de contact Costea Angelica.

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunt de Publicitate - Servicii de pază, obiectivului Adapost de Noapte Bora”, situat în Bora, Strada Papadiei, nr.6,  Județul Ialomita 

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747,  în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: ,,Servicii de pază, obiectivului Adapost de Noapte Bora”, situat în Bora, Strada Papadiei, nr.6, Județul Ialomita”, conform Caietului de sarcini;
    2. Valoarea estimată a achiziției: 64.896,00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV: 79713000-5 - Servicii de pază;
    4. Sursa de finanțare: bugetul local;
    5. Durata contractului: 10 luni (01.03.2024 - 31.12.2024);
    6. Criteriul de atribuire a contractului: ,,prețul cel mai scăzut”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 20.02.2024;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 21.02.2024;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 23.02.2024, ora 14:00;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția publică în baza procedurii simplificate nr.PO 04.22, rev. 1.
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directai de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru odobescu nr.1;
    7. Prezentarea ofertei:

    - Formular nr. 1- Scrisoare de înaintare;

    Oferta va fi numerotată, opisată și se va alcătui din:

    - Certificat constatator emis de ONRC, valabil la data prezentării, din care să rezulte

    obiectul de activitate;

    - Propunere tehnică, care trebuie să respecte caietul de sarcini;

    - Documente care atestă îndeplinirea cerințelor din caietul de sarcini;

    - Propunere financiară, completată conform Formularului nr. 2 - formularul de ofertă,

    inclusiv Anexa la formularul de ofertă, care va cuprinde detalierea prețului orar ofertat și pe

    număr total de ore, exprimat în lei, fără T.V.A.;

    - Formulare;

    - În cazul în care unei oferte îi lipsește una dintre cele două componente tehnică și/sau financiară, oferta este considerată neconformă.

    1. Desfășurarea achiziției:

    Desfășurarea achiziției: Invitația de participare la achiziția directă este pagina de

    internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro;

    18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    - Caietul de Sarcini,

    - Formulare;

    - Contract - cadru.

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    1. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40243/235.747,

    persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunt de Publicitate - ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6,  Județul Ialomita” 

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747,  în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6, Județul Ialomita”, conform Caietului de sarcini;
    2. Valoarea estimată a achiziției: 82.992,00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV: 55523000-1 - Servicii de catering ;
    4. Sursa de finanțare: bugetul local;
    5. Durata contractului: 9 luni (aprilie.2024 – decembrie.2024);
    6. Criteriul de atribuire a contractului: ,,prețul cel mai scăzut”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 15.04.2024;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 16.04.2024;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 19.04.2024, ora 14:00;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 90 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția publică în baza procedurii simplificate nr.PO 04-01, rev. 1.
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directia de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru Odobescu nr.1;
    7. Desfășurarea achiziției:

    Desfășurarea achiziției: Achizitie Directa-Invitația de participare la achiziția directă este pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro;

    18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    -Anuntul de publicitate;

    - Caietul de Sarcini;

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    1. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40243/235.747,

    persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunt de Publicitate - ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6,  Județul Ialomita” 

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747,  în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: ,,Servicii de catering hrana umana(supliment nutiritv/gustare) pentru beneficiarii Centrului Multifunctional din cadrul” Complexului de Servicii Sociale” , cartier Bora, situat în Bora, Strada Prelungirea Magurii , nr.6, Județul Ialomita”, conform Caietului de sarcini;
    2. Valoarea estimată a achiziției: 73.382,40 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV: 55523000-1 - Servicii de catering ;
    4. Sursa de finanțare: bugetul local;
    5. Durata contractului: 8 luni (mai 2024 – decembrie.2024);
    6. Criteriul de atribuire a contractului: ,,raport calitate-pret”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 25.04.2024;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 26.04.2024;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 30.04.2024, ora 16:00;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția publică în baza procedurii simplificate nr.PO 04-01, rev. 1.
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directia de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru Odobescu nr.1;
    7. Desfășurarea achiziției:

    Desfășurarea achiziției: Achizitie Directa-Invitația de participare la achiziția directă este pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro;

    15.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    -Anuntul de publicitate;

    - Caietul de Sarcini;

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    1. Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40243/235.747,

    persoana de contact: Zaharia Mirela, sau pe adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Cerere oferta financiara - "Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E. realizare expertiza tehnica, studio geotehnic cu verificare AF, studiu geotehnic, elaborare S.F."

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  :

    Prin prezenta vă solicităm oferta financiară pentru obiectivul "Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E. realizare expertiza tehnica, studio geotehnic cu verificasre AF, studio geotehnic, elaborare S.F. (conform art.10 din Legea 372/2005) si obtinerea avizelor/acordurilor conform Certificatului de Urbanism, elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de demolare partial si construire pe amprenta cladirii C3 pentru obiectivul finantat prin P.N.R.R. “Infiintarea si operationalizarea Centru de Zi de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistenta si recuperare din cadrul centrului multifunctional si o unitate de ingrijire la domiciliu din cadrul centrului mutifunctional (8810-ID-I)”.

     

    Denumirea contractului: Servicii proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D. SI  D.T.O.E.

    Cod CPV: 71241000-9 Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)

    Oferta tehnică și financiară vor conține cel puțin următoarele informații:

    Oferta financiară

    Certificat Unic de Înregistrare;

    Certificat Constatator valabil cu prezentarea codurilor caen necesare prezentei achizitii.

    Diploma/atestate de specialitate

    Observații:  Ofertele se vor transmite pâna la data de 21.06.2024, ora 11:00, la sediul DAS sau prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

    Se va iniția achiziție online de tip cumpărare directă din catalogul electronic SEAP.

     

    DOCUMENTE ATASATE

     

  • Anunt de Publicitate - Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., realizare expetiza tehnica, studiu geotehnic cu verificare AF, studiu geotehnic, elborare SF (conform art. 10 din Legea 372/2005) si obtinerea avizelor/acordurilor conform certificatului de urbanism, elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de demolare partiala si construire pe amprenta cladirii C3 pentru obiectivul finantat prin P.N.R.R. „Infiintarea si operationalizarea Centru de Zi de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistenta si recuperare din cadrul centrului multifunctional si o unitate de ingrijire la domiciliu din cadrul centrului mutifunctional (8810-ID-I)”.

    Directia de Asistenta Sociala

    ANUNTURI ACHIZITII PUBLICE



    Direcţia de Asistenţă Socială cu sediul în Slobozia, strada Alexandru Odobescu nr.1, informeaza cu privinta la  Anunțuri achiziții publice :

    Directia de Asistenta Sociala Slobozia, cu sediul în Slobozia, județul Ialomita, str. Alexandru Odobescu nr. 1, telefon +40 243 235 747, fax +40 243 235 747, în calitate de autoritate contractantă, în conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare,vă invită să depuneți ofertă la achiziția descrisă în cele ce urmează:

    1. Obiectul achiziției: Servicii de proiectare/elaborare documentatie D.T.A.D., D.T.A.C., D.T.O.E., realizare expetiza tehnica, studiu geotehnic cu verificare AF, studiu geotehnic, elborare SF (conform art. 10 din Legea 372/2005) si obtinerea avizelor/acordurilor conform certificatului de urbanism, elaborare documentatie de avizare a lucrarilor de demolare partiala si construire pe amprenta cladirii C3 pentru obiectivul finantat prin P.N.R.R. „Infiintarea si operationalizarea Centru de Zi de Asistenta si Recuperare pentru Persoane Varstnice al municipiului Slobozia de tip (8810 CZ-V-I) centre de zi de asistenta si recuperare din cadrul centrului multifunctional si o unitate de ingrijire la domiciliu din cadrul centrului mutifunctional (8810-ID-I)”.
    2. Valoarea estimată a achiziției: 270 000,00 lei, fără T.V.A.;
    3. Cod CPV:

    71322000-1 Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice (Rev. 2);
    71356200-0 – Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)

    1. Sursa de finanțare: PNNR si buget local;
    2. Durata contractului: conform Cap.VII. ,,Termene de realizare”, din Caietul de sarcini;
    3. Criteriul de atribuire a contractului: ,,prețul cel mai scăzut”, în condițiile îndeplinirii

    tuturor specificațiilor tehnice;

    1. Prețul contractului: va fi exprimat în lei, fără T.V.A. și nu se va permite ajustarea

    prețului, cu excepția modificărilor legislative;

    1. Data limită de solicitare clarificări: 20.06.2024;
    2. Data limită de răspuns solicitare clarificări: 21.06.2024;
    3. Data limită pentru depunerea ofertelor: 25.06.2024, ora 16:30;
    4. Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 zile.
    5. Modalitate de atribuire a contractului: achiziția directa
    6. Modul de transmitere a ofertelor: Directai de Asistenta Sociala Slobozia, str. Alexandru odobescu nr.1;
    7. Limba de redactare a ofertei:limba română;
    8. Modul de transmitere a ofertelor: Documentația va fi transmisă în format electronic, la următoarea adresă: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

    Pentru a păstra confidențialitatea documentelor transmise și deschiderea acestora numai după expirarea termenului legal de transmitere a ofertelor, vă rugăm să arhivați documentele transmise, protejându-le prin parolă/cheie de criptare, astfel încât acestea să nu poată fi accesate.

    Ulterior, după expirarea termenului de transmitere a ofertelor, veți putea transmite prin email parola sau codul de acces pentru documentele transmite anterior, astfel încât documentele transmise să poată fi accesate/deschise, asigurându-ne astfel că nimeni nu le-a putut accesa anterior expirării termenului de transmitere.

    1. Prezentarea ofertei:Oferta va fitransmisă pe e-mail, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei.
    1. Oferta  va conține următoarele documente:
    • certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă instanța competentă, care să ateste că ofertantul desfășoară activități similare celor care fac obiectul prezentei achiziții, valabil;
    • propunerea tehnică elaborată în conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Propunerea tehnică trebuie să respecte toate cerințele solicitate în caiet de sarcini.
      Declarațiile de disponibilitate pentru personalul operativ implicat în contract.
    • propunerea financiară din care să reiasă valoarea în lei, fără T.V.A. a serviciilor prestate; Formular de ofertă + centralizator de preturi;

    Documentele trebuie prezentate online la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. oferta va fi înaintată într-un exemplar, având menționată achiziția ce face obiectul ofertei, valabile la data depunerii ofertei;

    Operatorul economic trebuie să prezinte toate documentele solicitate în caietul de sarcini;

    18.Alte informații – Prezentei invitații, atașăm:

    - Caietul de Sarcini,

    -Certificat de Urbanism.

    Acestea pot fi descărcate de la adresa www.dasil.ro.

    18.Desfășurarea achiziției:

    Desfășurarea achiziției: Anunțul de publicitate la prezenta achiziție pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro, la secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice. Documentația proprie de achiziție sunt atașate prezentului anunț și pot fi descărcate de pe pagina de internet a autorității contractante, adresa www.dasil.ro, la secțiunea Achiziții Publice / Anunțuri Achiziții Publice;

    1. Alte informații: Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la tel. +40 243 235 747, int. 16, persoana de contact: Cositoru Mirela sau int.17 Tanase Anca Ioana

     

    DOCUMENTE ATASATE